Toteutamme vuosittain laajan tyytyväisyyskyselyn asiakaskunnassamme. Uusin kyselytutkimus tehtiin alkuvuodesta 2020 ja siihen vastasi edustava otos asiakkaitamme elintarvike-, kaivos-, puu-, paperi-, rakennus- ja kemianteollisuudesta, muilta teollisilta aloilta sekä suunnittelutoimistoista.
Kiitämme asiakkaitamme arvokkaasta palautteesta!
95 % kyselyyn vastanneista kertoo, että ostaisi meiltä myös tulevaisuudessa. 97 % vastanneista myös suosittelisi meitä eteenpäin.
R-tason toiminnan arviointi
Toimintaamme arvioitiin asiakastyytyväisyyskyselyssä yhdeksässä eri osa-alueessa arvosteluasteikolla 0-4 (4 = erittäin hyvä, 3 = hyvä, 2 = tyydyttävä, 1 = välttävä, 0 = ei kokemusta).
Toimintamme yhdeksästä osa-alueesta kahdeksan sijoittui välille hyvä – erittäin hyvä: 3D-suunnittelupalvelumme laatu (3,44), projektihallinnan osaaminen (3,3), hankinnan (3,36) ja yhteistyön (3,43) vaivattomuus, toimitusajat (3,15), toimitusvarmuus (3,42), työturvallisuuden asiantuntijuus (3,38) sekä ratkaisujemme laatu (3,52).
Arvostelussa ainoa alle 3,00 jäänyt toimintamme osa-alue oli ratkaisujen hinta, arvosanalla 2,83. Koska suunnittelun saa meillä aina samaan hintaan, asiakas säästää merkittävästi suunnittelukustannuksissa ottamalla meihin yhteyttä jo ennen esisuunnittelun aloittamista. Samalla projekti myös hyötyy alusta saakka R-tason tuotteiden älykkään modulaarisen rakenteen eduista, mikä mahdollistaa säästöjä projektin kokonaiskustannuksista. Näin pystymme tarjoamaan maailman parasta työturvallisuutta erinomaisella hinta-laatusuhteella.
Ratkaisumme kustannustehokkuutta korostavat entisestään myös tuotteidemme erityispitkät elinkaaret sekä joustavat uudelleenkäyttömahdollisuudet silloin, kun tuotantolaitokseen tehdään muutoksia.
Asiakaskokemus toimituksen eri vaiheissa
Asiakastyytyväisyyskyselyssä arvioitiin myös toimitusprosessimme kolmea eri vaihetta sekä tuotteisiimme liittyviä seikkoja yhteensä 16 eri osa-alueessa. Asiakkaamme antoivat meille arvosanan hyvä jokaisessa 16 eri osa-alueesta.
Toimitusprosessiemme osalta erityskiitosta saivat tarjousvaiheessa tarjousmateriaaliemme selkeys ja informatiivisuus (3,41) sekä vastaavuus tarjouspyyntöön (3,42), suunnitteluvaiheessa suunnittelun tekninen asiantuntemus ja neuvonta (3,49), yhteistyön helppous (3,48) sekä asennusvaiheessa tuotteiden helppo asennus (3,36), asennuskuvien selkeys (3,35) ja tuotteidemme säädettävyys (3,24). Tuotteisiin liittyvistä seikoista eniten arvostettiin tuotteidemme laatua (3,55), teknisiä ominaisuuksia (3,44) sekä tuotteiden pakkausta toimituksessa (3,33).
Toteutamme seuraavan asiakastyytyväisyysmittauksen ensi vuonna 2021.
Tutustu myös toimintamme vastuullisuuteen ja tuotantomme hiilijalanjälkeen.