
Asiakastyytyväisyys ei ole meille vain mittari, se on toimintamme perusta ja tärkein arvo. Vain tyytyväisten asiakkaiden kanssa syntyy kestävää yhteistyötä. Mikä sitten on tärkeintä hyvän yhteistyön ja onnistuneen projektin kannalta? Uskomme, että asiakastyytyväisyys rakentuu, kun lupausten lisäksi täytetään myös odotukset laadussa, palvelussa ja yhteistyön sujuvuudessa.
Tänä vuonna R-taso Oy täyttää 40 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi teimme ytimekkään kyselyn siitä, miten olemme täyttäneet lupauksemme, mikä kanssamme työskentelyssä on parasta ja missä voisimme parantaa.
95% suosittelee meitä eteenpäin
96% tulee käyttämään palveluitamme uudestaan
Tulosten perusteella asiakkaamme arvostavat kanssamme eniten ammattitaitoa, nopeutta ja helppoutta. Asiakaslähtöisyys, henkilökohtainen yhteyshenkilö ja ongelmienratkaisukyky saivat teiltä kovasti kiitosta. 3D-mallien ja tuotteiden laatua piditte myös korkeana. Kiitos hienosta palautteesta!
Mikä on mielestäsi parasta yhteistyössä R-tason kanssa?
Avoimuus & rehellisyys & asiakasystävällisyys
Hyvä palvelu, suunnitelmien ja tuotteiden laatu, toimitusvarmuus, oma-aloitteisuus
Kokemus paistaa, yleinen ammattitaito
Toimivat ratkaisut, selkeät suunnitelmat
Modulaariset rakenteet, nopeus ja skaalautuvuus
Asiakkaan tarpeiden tunnistaminen
Ongelmakohteiden nopeat ja toimivat ratkaisut. Selkeät ohjeet. Sitten se harvinaisuus! Paketti ladottu asennusjärjestyksessä, eikä niin, että ensimmäiset tarvittavat osat on paketin pohjalla.
Tasot ovat teollisuudessa tärkeitä. Hyvä että on toimittaja, jolta saa nopeat suunnitelmat, piirustukset, laskelmat ja tasot.
Huikeaa tehdä töitä teidänlaisen kumppanin kanssanne. Toimittajakumppanin roolissa koemme suurta ylpeyttä jo vuosikymmeniä jatkuneesta yhteistyöstä!
Hyvä ymmärrys asiakkaan tarpeista. Modulaarisilla tuotteilla suunnitteluaika jää lyhyeksi ja saadaan toimivat ratkaisut.
Mielestäni helppoa keskustella vaihtoehdoista ja miten mikäkin kannattaa tehdä. Nopea palvelu kaiken kaikkiaan. 3D-mallit on tarkkoja ja hyviä.
Helppo asiointi ensimmäisen tilauksen kanssa, sain hyviä neuvoja mitä pitää ottaa huomioon asennuksen suunnittelussa.
Saatuamme tarjouksen tuotteesta ja tehtyämme tilauksen, keskustelut tuotteeseen ja suunnitteluun liittyen käytiin nopeasti ja helposti.
Kysyimme myös toiveitanne siitä, missä voisimme parantaa. Saimme kehittäviä ideoita mm. tuotekuvien lisäämisestä verkkoon sekä myyjien aktiivisempaa vierailua toivottiin. Kiitos ehdotusten jakamisesta!
Kiitos asiakkaillemme vastauksista!
Erinomaiset asiakastyytyväisyystulokset ovat meille tärkeä osoitus pitkäjänteisen työmme onnistumisesta, ja tulos korostaa asiakaskeskeisyyden keskeistä roolia toimintamme ytimessä.